Podróż w czasie: Jak ludzie rozmawiali o pozycjonowanie 20 lat temu

Niedrogie pozycjonowanie - prosty środek aby Twoja witryna urosłaa nad konkurencję

Kiedy Sieć wchodził pod strzechy pozycjonowanie nie było wówczas aż tak znaczące. W wypadku byliśmy zainteresowani jakimś zagadnieniem to musieliśmy wiedzieć adres konkretnej strony internetowej ewentualnie korzystaliśmy spośród katalogów
internetowych które zbierały witryny www wedle odpowiednych działów. Razem z rozwojem ogólnoświatowej sieci coraz znaczniejszą famę uzyskiwały wyszukiwarki internetowe za pomocą których mieliśmy możliwość wyszperać interesujące naszą firmę tematy. W chwili obecnej najbardziej popualrną wraz z nich jest ewidentnie Bing aczkolwiek egzystują również jego inne opcje np. Bing lub Yahoo. Jednakże przypuszczalnie pies z kulawą nogą nie posiada wątpliwości iż to owoc pracy firmy wraz z rezydencją w Mountain View jest hegemonem na tymże polu. Możemy się na to obrażać ale to i tak nie zmieni istniejącego stanu sprawy. Powiada się nawet, iż jeżeli jakiegoś elementu nie ma w Bing to nie egzystuje jak i również jest to po części fakt. Możemy się zżynać na taki stan spraw ale nie dysponujemy w końcu nawet środków żeby to odmienić. Stan kwestii wymaga jedynie naszej akceptacji. Krocząc nadal tym tropem należy wspomnąć jak duże przesłanie mogą mieć przeszukiwania Google po współczesnym marketingu tzw. e -commerce i problem pozycjonowania. W starych latach starczyła zwykła strona www aby zaistnieć w sieci. W dniu dzisiejszym jest to podstawa wyjąwszy której pełno firm nie zaakceptować ma szans na koszty utrzymania się na rynku. Kontrahent poszszukający odpowiedniego wytworu czy usługi poszukuje najczęściej po sieci internetowej, frapuje się i w dalszej kolejności dokonuje decyzji o nabyciu. Jeśli prowadzisz lokalne przedsiębiorstwo to bez 2 zdań musisz zainwestować po pozycjonowanie.

Teraz opłaca się samemu powiedzieć kilka wyrażeń na temat pozycjonowaniu.
W ogóle warto oznajmić, że jest to wiele przeróżnych prac które mogą mieć na celu umieszczenie własnej strony www na jak najkorzystniejszej pozycji w efektach wyszukań Google. Analizy statystyczne wyraziście demonstrują, że liczy się w tym miejscu praktycznie tylko naczelna strona z efektami. Jeśli nasza strona internetowa odnajdzie się na drugorzędnych to nie zaakceptować posiadamy większych szans dzięki zaistnienie w internecie a naszym samym świadomości potencjalnych klientów. Jeżeli jednak już odnajdziesz się na pierwszej witrynie (a w zasadzie Twa strona www) to największą kilkalność mają strony będące w czołówce wyszukań. Około od pierwszego do trzeciego (nie uwzględniamy oczywiście tych witryn które zostały opłacona i jako reklamy za każdym razem są na czele).

Pozycjonowanie składa się przede wszystkim z czynności o zakresie SEO. Rozumiemy do tego miejsca w pierwszej kolejności takie kwestii jak należycie wytypowane słowa kluczowe pod pozycjonowanie (słowa przez które przypuszczalny Internauta będzie poszukiwał i do nas trafi). Np. jeżeli prowadzimy warsztat fotograficzny to zostały by to takowe słowa jak: foto, fotografie, fotografie, zdjęcia do dokumentów, wywoływanie zdjęcia, drukowanie zdjęcia, tanio foto tanie zdjęcia itp. Dodatkowo należałoby wtrącić na temat zlokalizowaniu naszego punktu tj. określenie miasta względnie miejscowości w którym znajduje się nasz punkt, w takowym przypadku fraza przyjęła aby postać np. foto warszawa. Oczywiście punktów zajmujących się fotografią jest mnóstwo a co za tym idzie tego wariantu fraza wydaje się znacznie konkurencyjna co powoduje że nasze działania muszą zostać jeszcze wzmocnione poprzez szereg innych czynności. Jeśli dopiero budujemy naszą witrynę to zwróćmy uwagę jakie słowa umieszczamy na własnej stronie. Robot googla to znaczy program przeszukujący odmęty necie jest tak skonstruowany, że widzi jedynie tekst w postaci danego kodu np. html. W następstwie tego na polskiej witrynie winny się odszukać takie słowa jak napomknięte już: foto, najlepsze foto itp. Ważnym jest aby były one umieszczone zawsze na początku akapitów tzw. część „head” czyli h1 h2 h3 itd. jak i również w głównym znaczniku „Title” czyli tytuł. Oprócz tego istotne jest linkowanie wewnętrzne czyli np. tagi którymi oznaczamy dane artykuły a klikając w nie możemy trafić na treści o podobnej tematyce. Dzięki tym linkom robot gogle szybciej pozna treść naszej strony zaś tym samym szybciej pozostanie ona zaindeksowana - zapisana i widoczna w wynikach Google. Dodatkowo właściwe pozycjonowanie to także opisywanie artysta grafik, obrazków i zdjęć jakie umieszczamy na naszej stronie. Na wstępie to sama kategoria pliku np. grafiki mają możliwość mieć nazwę foto1, foto2, foto 3 itd. Nie licząc tego zdjęcia umożliwiają ekspansja znaczników „alt” czyli charakterystyk do fotografii i w tym miejscu również możemy umieścić słowa kluczowe na jakich w szczególności nam zależy. Nie wolno nam naturalnie przesadzić z ich liczbą ponieważ Google może to potraktować jako nieuczciwą odmianę pozycjonowania. Przy okazji warto dodać o takiej kwestii jak wielkość umieszczanych artysta grafik. Kompresja bardzo często wydaje się tutaj wskazana. Pomimo faktu, że szybkość przesyłania informacji powiększa się to jednak ogromne grafiki wyświetlają się przez dłuższy czas skutkiem tego wpływają na przyjmowanie strony przez Internautę. Witryna www która wczytuje się wolno jest rzadziej odwiedzana poprzez użytkowników a jeśli już na nią wkraczają to zirytowani długością ładowania prędko z niej uciekają. Ów aspekt również wpływa na pozycjonowanie. Nie możemy na temat tym zapominać. Dodatkowo powinno się zadbać w tym rejonie o responsywność strony to znaczy przystosowanie jej do rozmaitych urządzeń na których będzie wyświetlana np. komputer pc, laptop, ekran telewizora, smartfon czy tablet. Na całkowite szczęście w tym czasie jest wiele programów które ułatwiają budowanie stron internetowych i to bez znajomości systemu kodowania html. Responsywność stron wydaje się w nich standardowym programem. Wobec tego upraszcza to w zdecydowanej mierze pozycjonowanie.

Pozycjonowanie a content marketing

Jest to również wysoko istotny czynnik jaki oddziałuje na pozycję naszej strony w wynikach Google. Content Marketing czyli w wolnym tłumaczeniu sprzedawanie za wsparciem zawartości naszej strony. W wyższym stopniu obrazują to przykłady. Np. prowadzimy zakład mechaniki samochodów. Na naszej stronie contentem oprócz samych informacji o naszej firmie i palecie mogą być takie przedmioty jak np. „Jak dobrać najlepszy płyn do spryskiwacza w zimie, na jakie możliwości zwracać uwagę” - z jednej stron to praktyczna wiedza, która jest pożyteczna dla naszego potencjalnego klienta albo „Kiedy należy wyszczególnić opony - zużycie bieżnika”. Dajemy realną wartość pod postacią praktycznych porad a swoją drogą zwiększamy prawdopodobieństwo że podana osoba to właśnie w danym zakładzie zdecyduje się na wymianę tych przysłowiowych zimówek. Charakter content marektingu zależy oczywiście od branży w której działy. Wydawać by się mogło, że nie wszędzie można go zastosować. Jednakże specjaliści z branży wskazują że można to uczynić wszędzie nawet jeśli oferujemy np. muszle klozetowe. Całość zależy od działu twórczego. W tym miejscu jesteśmy wstanie gładko przejść do kolejnego zagadnienia ściśle powiązanego z wyżej opisanym zagadnieniem.

Social media i pozycjonowanie

Stosunkowo niedawno pozycjonowanie a obecność po social mediach nie była aż tak ważnym. Na dziś jest to nieodzowne. Tego rodzaju platformy jak Nasza klasa, Youtube, Instagram, Twitter jak i również jeszcze kilka mniej chodliwych również mają spore przesłanie jeśli chodzi o pozycjonowanie naszej strony. https://diigo.com/0fnkxo Mogą one stanowić znakomity sposób w dotarcie do potencjalnego konsumenta i zbudowanie rozpoznawalności własnej marki. Ważnym jest żeby treści tam zamieszczane ukazywały się regularnie. Każda osoba fascynująca się zawodowo social mediami powie, że jest to klucz to odniesienia sukcesu.

Oprócz tego na pozycjonowanie wpływ mają takie działania jak spersonalizowana reklama yahoo adwords. Nie wydaje się być to tanio narzędzie ale wysoce skuteczne na zdobycie klienta przy założeniu, że jest używana w umiejętny sposób. Przy jaki sposób działa? Przyjmijmy że prowadzimy księgarnię internetową i chcemy zwiększyć handel. Aby pozycjonowanie było sprawne musimy określić grupę docelową do której chcemy dotrzeć i słowa kluczowe według wpisaniu których dana osoba będzie „bombardowana” reklamami wraz z naszą księgarnią lub w tej chwili konkretnym tytułem którego przy danym czasie szuka. Bing wie o nas raz za razem więcej a w związku z tym promocja przez nich oferowana wydaje się bardzo skuteczna i w wielu wypadkach przynosząca korzyść.

Pozycjonowanie i link bulding. Konstruowania sieci linków nie mamy możliwość też w niniejszym względzie pominąć. W prostych słowach idzie o to, że pozycja naszej strony i jej „siła” zależy od liczby linków jakie do pani a prowadzą i jakości ludzi linków czyli pozycji stron na których się mieszczą. W tym względzie podstawę stanowią katalogi internetowe przytoczone już na początku tegoż artykułu. Tutaj jednak dopełniają inną funkcję niż posiadało to jeszcze miejsce jakieś kilkanaście lat wstecz.
W jakim sposób możemy zbudować pozycję naszej strony i od czego zacząć jeżeli interesuje nas pozycjonowanie. Właściwym rozwiązaniem w tym obszarze jest skorzystanie z pomocy specjalistów, którzy pomogą naszej firmie zbudować pozycję naszej witryny. Warto w poniższym względzie zwracać uwagę na kilka ważnych szczegółów odnośnie agencji reklamowych/agencji seo tj. jakie koncepty już zostały przez nią zrealizowane, jakie efekty przynoszą ich działania (czy będą natychmiastowe ale krótkotrwałe czy trwają dłużej ale odnoszą długofalowy skutek), jakiego zarobku żądają za swoje pomoce i czy sami będą rozpoznawalni w sieci internetowej.